Tájékoztató a lakossági barnakőszén megrendelések lehetőségéről



Részletes információk a vásárlás, feltételeiről és menetéről

A kormány barnakőszén programot indított, melyben lehetőséget biztosít a lakosság számára is, hogy fűtést biztosítandó barnakőszén elérhető áron megvásárolható legyen.  A lakossági megrendelések teljesítését az állami tulajdonban lévő  Ormosszén Zrt. végzi. A lakosság részére  az Ormosszén Zrt. webáruházat hozott létre, amely elérhető az interneten a https://hazaiszen.hu weboldalon, ahol a lakossági megrendeléseket regisztrációt követően ugyanúgy lehet intézni, mint bármely más webáruházban.

Az igénylés lehetősége biztosított azon lakosok részére is, akik nem rendelkeznek internet eléréssel és rokon, ismerős segítségét sem tudják igénybe venni a barnakőszén megrendelés lebonyolításához. Ezek a lakosok az önkormányzat ügyintézőjének segítségével tudnak megrendelést leadni. Az igényléshez szükséges segítség igénybe vételéhez nincs más teendő, mint ügyfélfogadási időben felkeresni a Polgármesteri Hivatal szociális ügyintézőket Kiskunmajsa, Fő u. 82.szám alatt. Személyesen, vagy telefonon a 06-77/481-144/108-as vagy 0677/481-144/131. melléken.

Hangsúlyozni szükséges azonban, hogy az önkormányzat csak közvetítői feladatokat lát el a megrendelés továbbításában, a megrendelt szén kiszállításában és az áru ellenértékének kifizetésében nincs szerepe.

Lakossági barnakőszén rendelés önkormányzati ügyintéző segítségével történő benyújtásához.

 

  1. MEGRENDELŐLAP MAGÁNSZEMÉLYEK RÉSZÉRE önkormányzati ügyintéző közvetítésével – megrendelőlap letöltése és kinyomtatása a hazaiszen.hu honlapról
  2. A megrendelőlap kitöltése a magánszemély által megadott adatokkal.
    Számlázási név, cím, szállítási cím a kérvényező magánszemély neve, címe.
  3. Kapcsolattartó neve, mobil száma, e-mail címe a magánszemély által megadott rokon, szomszéd, barát neve, elérhetőségei (legalább egy mobil telefonszám megadása szükséges, ellenkező esetben sem az Ormosszén Zrt., sem a Magyar Posta munkatársa nem tudja felvenni a kapcsolatot a magánszemélyhez közvetítő személlyel, így a megrendelés nem teljesíthető).
  4. Termék megnevezés, rendelt mennyiség, csomagolás módja, fizetés módja megadása a hazaiszen.hu honlapon található információk alapján történik.
  5. A megrendelőlapot mind a magánszemély, mind az önkormányzati ügyintéző nevével és aláírásával el kell látni.
  6. A kitöltött megrendelőlap alapján a rendelés a rendeles@hazaiszen.hu e-mail címre elküldhető. Ha érkezik visszaigazolás, azt az önkormányzati ügyintéző kinyomtatja és a megrendelőlap másolatával együtt a magánszemély részére átadja. A megrendelőlap másik példánya az önkormányzatnál marad. Az adatkezelési tájékoztatóban (ld. következő oldal) foglaltakról a magánszemélyt tájékoztatni kell. A tájékoztató „Adatfeldolgozó neve, képviselője” rubrika 1. pontjában az érintett önkormányzat nevének feltüntetése szükséges.
  7. A megrendelt szén kiszállításával kapcsolatos értesítéseket az Ormosszén Zrt. munkatársai és a Magyar Posta munkatársai a megrendelőlapon megadott mobilszámon fogják a megrendelő részére eljuttatni. Fontos felhívni a megrendelő figyelmét, hogy a megadott telefonszám tulajdonosának jelezze a részére érkezett információ megrendelő részére történő gyors továbbításának fontosságát, ui. a kiszállítás sikeressége múlhat rajta.
  8. Kiszállításkor a magánszemély átveszi a megrendelt szenet és bankkártyával, illetve utánvéttel fizet attól függően, hogy melyik fizetési módot adták meg a megrendeléskor.